Мовно-літературна освіта в контексті становлення Нової української школи
27 серпня 2018 року на базі Болехівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 відбулася методична майстерня учителів української мови та літератури.
У процесі роботи:
- охарактеризовано основні орієнтири змісту освіти Нової української школи, методи і підходи вивчення української мови і літератури у 2018/2019 н. р. у 5–9 класах, 10–11 класах;
- опрацьовано нормативні документи, інструктивно-методичні рекомендації та визначено актуальні напрями роботи, сформульовано стратегічні завдання для оновлення змісту і методів навчання української мови і літератури в основній та старшій школі у 2018/2019 н. р.;
- проаналізовано оновлені навчальні програми, методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо вивчення предметів освітньої галузі «Мови і літератури» у 2018/2019 н. р.;
- окреслено основні напрями діяльності щодо реалізації компетентнісного підходу у викладанні навчальних предметів освітньої галузі;
- запропоновано алгоритм формування вмінь педагога визначати власну траєкторію вдосконалення професійних компетентностей.
З питанням «Компетентнісний підхід як один із чинних формувань цілісної особистості засобами мовно-літературної освіти»ознайомила присутніх Людмила Керницька, керівник методичного об’єднання учителів української мови і літератури. Людмила Богданівна презентувала увазі педагогічних працівників методичні рекомендації щодо викладання української мови і літератури в новому навчальному році.
Поділилася думками щодо підсумків міського та обласного етапів конкурсу «Вчитель року» Марія Мельник, учитель української мови і літератури Болехівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1.
Любов Бойків, методист ММЦ, здійснила детальний аналіз участі школярів у конкурсах імені Т. Шевченка, П. Яцика, Всеукраїнській учнівській олімпіаді; підсумків ЗНО з української мови.
Учасники методичної майстерні обговорили питання:
- мовно-літературної освіти в контексті становлення Нової української школи;
- української моделі мовно-літературної освіти;
- синтезу інноватики і традицій в методиці;
- актуалізації проблеми в контексті професійної діяльності учителя української мови і літератури.
В результаті проведеної роботи було прийнято рекомендації.
|