Субота, 20.07.2019, 04:06

Управління освіти
виконавчого комітету
Болехівської міської ради

Головна | Реєстрація | Вхід

Ви увійшли як
Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Наше опитування

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Кадровий склад апарату управління освіти виконавчого комітету Болехівської міської ради


 

Хом'як Олександр Михайлович - головний спеціаліст управління освіти. Обов'язки та завдання:

1.     Виконувати делеговані повноваження органів місцевого самоврядування.

2.     Брати  участь у розробці планів  і проектів програм розвитку освіти. 

3.     Розробляти і здійснювати контроль з дотримання навчально-виховними закладами Законів України, постанов Кабінету Міністрів України в галузі освіти, нормативних документів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Головного управління освіти і науки Івано-Франківської обласної державної адміністрації, управління освіти Болехівського міськвиконкому.

4.     Визначати потребу в навчальних закладах, подавати пропозиції щодо удосконалення їх мережі відповідно до соціально-економічних та культурно-освітніх потреб міської ради.

5.     Здійснювати контроль за організацію роботи навчально-виховних закладів: Болехівської ЗОШ І-ІІІ ст. №2, Міжрічанської ЗОШ І-ІІІ ст., Поляницької ЗОШ І-ІІІ ст., Підберезької ЗОШ І-ІІ ст., МНВК.

6.     Проводити  державну атестаційну експертизу закладів, за якими  закріплений, узагальнювати  її результати для розгляду експертною радою Головного управління освіти і науки Івано-Франківської обласної державної адміністрації,.

7.     Є членом колегії управління освіти, бере участь у проведенні засідань, нарад, конференцій, семінарів з питань освіти.

8.     Готувати проекти  наказів щодо роботи управління освіти та контролювати  їх виконання у межах своєї компетенції.

9.     Здійснювати  контроль за забезпеченням  здобуття повної загальної середньої освіти  учнями загальноосвітніх навчальних закладів.

10.  Відповідати за формування мережі навчально-виховних закладів управління освіти, статистичну звітність.

11.   Контролювати  виконання загальноосвітніми навчально-виховними закладами «Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку»,затвердженою Постановою Кабінету Міністрів №646  від 12.04.2000р.

12.  Вести ділове листування з питань, що належать до його компетенції .

13.   Узагальнювати документи щодо підвозу учасників навчально-виховного процесу, контролювати стан підвозу учнів та вчителів навчально-виховних закладів.

14.  Брати участь у розробці поточних та перспективних планів роботи управління освіти.

15.   В межах своєї компетенції забезпечувати підготовку проектів рішень та пропозицій для розгляду на засіданнях виконавчого комітету міської ради, пленарних засіданнях сесій міської ради.

16.  Здійснювати контроль за виконанням навчальних програм і планів рівем знань учнів з предметів природничо-математичного циклу (алгебра, геометрія, креслення, хімія, біологія, фізика, астрономія, географія, економіка).

17.  Забезпечувати  розгляд звернень громадян, установ та організацій  у межах своїх повноважень.

18.  Відповідально ставитись до громадян, працівників закладів освіти, дотримуватися загальнокультурної етики.

19.  Не допускати дій і вчинків, які негативно впливають на репутацію посадової особи місцевого самоврядування.

20.  Дотримуватись обмежень, пов’язаних з проходженням державної служби, які визначені Законом України «Про державну службу» та Законом України «Про запобігання корупції».

21.  Виконувати правила організації роботи з охорони праці на робочому місці.

Виконувати інші доручення начальника управління освіти що належать до компетентності управління освіти.

 


Кіцул Людмила Миколаївна - головний спеціаліст управління освіти. Обов'язки та завдання:

  1. Виконувати делеговані повноваження органів місцевого самоврядування.
  2. Брати участь у розробці планів і проектів програм розвитку освіти.
  3. Забезпечувати виконання покладених на управління освіти завдань щодо реалізації державної політики з питань кадрової роботи та державної служби в апараті управління освіти, навчальних закладах, що у його підпорядкуванні.
  4. Розробляти і здійснювати контроль за дотриманням  навчально-виховними закладами Законів України, постанов Кабінету Міністрів України в галузі освіти, нормативних документів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, головного управління освіти і науки Івано-Франківської ОДА, управління освіти міськвиконкому.
  5. Проводити роботу по підбору та розстановці педагогічних кадрів навчально-виховних закладів управління освіти.
  6. Забезпечувати необхідні зв’язки з міським центром зайнятості.
  7. Складати поточні і перспективні плани потреби в кадрах, можливого скорочення штатів, реорганізації або ліквідації закладів освіти.
  8. Готувати документи для складання договорів, контрактів, статистичні звіти з кадрових питань, подання на оформлення пенсії.
  9. Приймати пропозиції керівників закладів освіти щодо заохочення та нагородження педагогічних працівників, готує нагородні матеріали.
  10. Складати списки резерву керівних кадрів, координує роботу керівників навчальних закладів щодо створення умов для навчання резерву керівних кадрів.
  11. Здійснювати контроль за роботою керівників закладів освіти з молодими спеціалістами, організацію наставництва, формування кадрового резерву.
  12. Систематично контролювати плинність педагогічних та керівних кадрів, їх якісний склад, виконання ст. 54 Закону України «Про освіту».
  13. Бути членом колегії управління освіти, брати участь у проведенні засідань, нарад, конференцій, семінарів з питань освіти.
  14. Проводити  державну атестаційну експертизу закладів, за роботу яких відповідальна,  узагальнювати  її результати, контролювати  стан справ у цих навчально-виховних закладах.
  15.  Проводити ознайомлення керівників закладів освіти з основами правових знань та трудового законодавства.
  16. Здійснювати контроль за дотриманням керівниками закладів освіти вимог трудового законодавства, правильністю ведення трудових книжок.
  17. Вести облік та забезпечувати зберігання особових справ керівників навчально-виховних закладів, трудових книжок працівників управління освіти, готує графік відпусток.
  18. Здійснювати контроль за проведенням атестації педагогічних працівників навчально-виховних закладів.
  19. Здійснювати контроль за проведенням індивідуального навчання учнів у навчально-виховних закладах.
  20. Розглядати та вносити в установленому порядку пропозиції щодо заохочення та нагородження працівників освіти.
  21. Готувати проекти наказів щодо роботи управління освіти та контролювати  їх виконання у межах своєї компетенції.
  22. Брати участь у розробці поточних та перспективних планів роботи управління освіти.
  23. Забезпечувати підготовку проектів рішень та пропозицій для розгляду на засіданнях виконавчого комітету міської ради, пленарних засіданнях сесій міської ради.
  24. Вести ділове листування з питань, що належать до компетенції кадрової служби.
  25. Вести відповідну документацію та звітність із питань державної служби.
  26. Організовувати роботу з заступниками директорів навчально-виховних закладів з підготовки статистичних звітів за формою РВК-83, додатку до форми РВК-83.
  27. Вести книгу наказів по кадрах, книгу руху трудових книжок.
  28. Розробляти посадові інструкції керівників навчально-виховних закладів, посадових осіб місцевого самоврядування апарату управління освіти.
  29. Відповідати за ведення військового обліку.
  30. Здійснювати контроль за організацію роботи, ліцензування, атестацію навчально-виховних закладів: Болехівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1, Козаківської ЗОШ І-ІІІ ст., Тисівської ЗОШ І-ІІІ ст., Гузіївської ЗОШ І-ІІІ ст.
  31. Здійснювати контроль за виконанням навчальних планів і програм та рівнем знань учнів з предметів суспільно-гуманітарного циклу (українська мова і література, світова література, іноземні мови,  історія,  правознавство, етика, християнська етика).
  32. Забезпечувати  розгляд звернень громадян, установ та організацій у межах своїх повноважень.
  33. Відповідально ставиться до громадян, працівників закладів освіти, дотримуватися загальнокультурної етики.
  34. Не допускати дій і вчинків, які негативно впливають на репутацію посадової особи місцевого самоврядування.
  35. Дотримуватись обмежень, пов’язаних з проходженням державної служби, які визначені Законом України «Про державну службу» та Законом України «Про запобігання корупції».
  36. Виконувати правила організації роботи з охорони праці на робочому місці.

    37. Виконувати інші доручення начальника управління освіти в межах компетенції управління освіти.

 


 

Стефанів Мар'яна Зеновіївна - головний спеціаліст управління освіти. Обов'язки та завдання:

  1. Здійснює контроль  з дотримання навчально-виховними закладами Законів України, постанов Кабінету Міністрів України в галузі освіти, нормативних документів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, головного управління освіти і науки Івано-Франківської обласної державної адміністрації.
  2. Виконувати делеговані повноваження органів місцевого самоврядування.
  3. Брати участь у розробці планів і проектів програм розвитку освіти.
  4. Забезпечувати виконання покладених на управління освіти завдань щодо реалізації державної політики з питань захисту особистих і майнових прав дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та дітей, які потребують соціальної допомоги.
  5. Контролювати діяльність навчально-виховних закладів щодо захисту прав та інтересів дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та дітей, які потребують соціальної допомоги.
  6. Організовувати страхування дітей шкільного віку.
  7. Здійснювати організацію та контроль за харчуванням дітей у навчально-виховних закладах.
  8. Контролювати стан організації медичного обслуговування дітей у навчально-виховних закладах управління освіти.
  9. Організовувати та координувати роботу щодо формування банку даних дітей пільгових категорій.
  10. Готувати відповідні звіти, формувати банк даних про соціально незахищених дітей.
  11. Організовувати та контролювати оздоровлення дітей у навчально-виховних закладах.
  12. Здійснювати контроль за роботою навчально-виховних закладів з питань охорони дитинства.
  13. Проводити роботу по організації благодійних акцій милосердя.
  14. Організовувати використання коштів для соціального захисту дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування.
  15. Здійснювати контроль щодо організації роботи з питань охорони праці у навчально- виховних закладах управління освіти.
  16. Є членом колегії управління освіти, опікунської ради Болехівського міськвиконкому.
  17. Брати  участь у проведенні засідань, нарад, конференцій, семінарів з питань освіти.
  18. Здійснювати контроль за організацією роботи навчально-виховних закладів: БДЮТ, ДЮСШ та дошкільних навчальних закладів.
  19.  Проводити  державну атестаційну експертизу закладів, за якими  закріплена, узагальнювати  її результати для розгляду експертною радою головного управління освіти і науки Івано-Франківської обласної державної адміністрації.
  20. Брати участь у розробці поточних та перспективних планів роботи управління освіти.
  21. Готувати проекти наказів щодо роботи управління освіти та контролювати  їх виконання у межах своєї компетенції.
  22. Вести ділове листування з питань, що належать до його компетенції.
  23. Здійснювати контроль за виконанням навчальних планів і програм за рівнем знань з предметів художньо-естетичного циклу, роботу практичних психологів та соціальних педагогів, вчителів.
  24. Забезпечувати  розгляд звернень громадян, установ та організацій у межах своїх повноважень.
  25. Здійснювати контроль щодо організації правовиховної роботи.
  26. Забезпечувати підготовку проектів рішень та пропозицій для розгляду на засіданнях виконавчого комітету міської ради, пленарних засіданнях сесій міської ради.
  27. Сумлінно виконувати свої обов’язки.
  28. Відповідально ставитись до громадян, працівників закладів освіти, дотримуватися загальнокультурної етики.
  29. Не допускати дій і вчинків, які негативно впливають на репутацію посадової особи місцевого самоврядування.
  30. Дотримуватись обмежень, пов’язаних з проходженням державної служби, які визначені Законом України «Про державну службу» та Законом України «Про запобігання корупції».
  31. Виконувати правила організації роботи з охорони праці на робочому місці.
  32. Виконувати інші доручення начальника управління освіти в межах компетенції управління освіти.

 

 


Бойко Мар'яна Михайлівна - секретар управління освіти. Обов'язки та завдання:

  1. Виконувати роботу з організаційно-технічного забезпечення адміністративно-розпорядчої діяльності начальника відповідає за організацію діловодства.
  2. Приймає кореспонденцію, яка надходить до управління, передавати її начальнику, відповідно до ухваленого ним рішення перерозподіляти її та передавати в структурні підрозділи управління або конкретно виконавцям.
  3. Приймати, заповнювати, оформляти і відправляти документи, контролювати їх рух і виконання, за необхідності оновлювати їх виконувати різні операції із застосуванням комп'ютерної техніки, призначеної для збору, обробки та представлення інформації для підготовки і ухвалення рішень начальником.
  4. Приймати документи, інформацію й особисті заяви від працівників для візування та прийняття рішення начальником.
  5. Готувати інформаційні матеріали, необхідні для забезпечення належної роботи начальника.
  6. Стежити за своєчасним розглядом  і наданням статурними підрозділами та конкретними виконавцями документів, що надійшли для роботи, перевіряти  правильність оформлення підготовлених проектів документів, які передаються начальнику  для візування.
  7. Організовувати проведення телефонних переговорів начальника, записувати за його відсутності інформацію, що надійшла телефоном, і доводити до його відома її зміст.
  8. За дорученням начальника складати листи, запити, інші документи, готувати відповіді авторам листів.
  9. Виконувати роботу з підготовки  засідань і нарад, що проводяться керівником, а саме збирати необхідні матеріали, сповіщати учасників про час і місце проведення, порядок денний, реєструвати їх, а також вести й оформляти протоколи засідань і нарад.
  10. Контролювати виконання працівниками управління наказів, а також дотримання строків виконання вказівок і доручень начальника управління узятих на контроль.
  11. Друкувати за дорученням начальника службові матеріали, необхідні для його роботи, або вносити інформацію до банків даних.
  12. Організувати прийом відвідувачів, сприяти оперативності розгляду прохань і пропозицій працівників.
  13. Формувати справи відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечувати їх зберігання та в установлені строки здати їх до архіву.
  14. Копіювати документи на ксероксі.
  15.  Виконувати окремі службові доручення керівника в межах наданих повноважень.
  16. Веде реєстрацію наказів з основної діяльності, наказів про відрядження, довідок та іншої ділової документації.
  17. Секретар комісії з прийому дітей в дошкільні навчальні заклади м.Болехова.
Вхід на сайт
Логін:
Пароль:
Кошик
Пошук

Календар
«  Липень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Болехівська ЗОШ І-ІІІ ст. № 1

  • Болехівська ЗОШ І-ІІІ ст. № 2

  • Тисівська ЗОШ І-ІІІ ст.

  • Поляницька ЗОШ І-ІІІ ст.

  • Козаківська ЗОШ І-ІІІ ст.

  • Гузіївська ЗОШ І-ІІІ ст.

  • Міжрічанська ЗОШ І-ІІІ ст.

  • Підберезька ЗОШ І-ІІІ ст.

  • Дошкільний заклад "Зірочка"

  • Дошкільний заклад "Веселка"

  • Дошкільний заклад "Пролісок" с.Тисів

  • Дошкільний заклад "Дзвіночок" с.Міжріччя

  • Болехівський МНВК

  • Болехівський БДЮТ

  • Болехівська ДЮСШ
  •     
           Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
    Copyright MyCorp © 2019
    uCoz