Кадровий склад апарату управління освіти виконавчого комітету Болехівської міської ради

Хом'як Олександр Михайлович - головний спеціаліст управління освіти. Обов'язки та завдання:
1. Виконувати делеговані повноваження органів місцевого самоврядування.
2. Брати участь у розробці планів і проектів програм розвитку освіти.
3. Розробляти і здійснювати контроль з дотримання навчально-виховними закладами Законів України, постанов Кабінету Міністрів України в галузі освіти, нормативних документів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Головного управління освіти і науки Івано-Франківської обласної державної адміністрації, управління освіти Болехівського міськвиконкому.
4. Визначати потребу в навчальних закладах, подавати пропозиції щодо удосконалення їх мережі відповідно до соціально-економічних та культурно-освітніх потреб міської ради.
5. Здійснювати контроль за організацію роботи навчально-виховних закладів: Болехівської ЗОШ І-ІІІ ст. №2, Міжрічанської ЗОШ І-ІІІ ст., Поляницької ЗОШ І-ІІІ ст., Підберезької ЗОШ І-ІІ ст., МНВК.
6. Проводити державну атестаційну експертизу закладів, за якими закріплений, узагальнювати її результати для розгляду експертною радою Головного управління освіти і науки Івано-Франківської обласної державної адміністрації,.
7. Є членом колегії управління освіти, бере участь у проведенні засідань, нарад, конференцій, семінарів з питань освіти.
8. Готувати проекти наказів щодо роботи управління освіти та контролювати їх виконання у межах своєї компетенції.
9. Здійснювати контроль за забезпеченням здобуття повної загальної середньої освіти учнями загальноосвітніх навчальних закладів.
10. Відповідати за формування мережі навчально-виховних закладів управління освіти, статистичну звітність.
11. Контролювати виконання загальноосвітніми навчально-виховними закладами «Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку»,затвердженою Постановою Кабінету Міністрів №646 від 12.04.2000р.
12. Вести ділове листування з питань, що належать до його компетенції .
13. Узагальнювати документи щодо підвозу учасників навчально-виховного процесу, контролювати стан підвозу учнів та вчителів навчально-виховних закладів.
14. Брати участь у розробці поточних та перспективних планів роботи управління освіти.
15. В межах своєї компетенції забезпечувати підготовку проектів рішень та пропозицій для розгляду на засіданнях виконавчого комітету міської ради, пленарних засіданнях сесій міської ради.
16. Здійснювати контроль за виконанням навчальних програм і планів рівем знань учнів з предметів природничо-математичного циклу (алгебра, геометрія, креслення, хімія, біологія, фізика, астрономія, географія, економіка).
17. Забезпечувати розгляд звернень громадян, установ та організацій у межах своїх повноважень.
18. Відповідально ставитись до громадян, працівників закладів освіти, дотримуватися загальнокультурної етики.
19. Не допускати дій і вчинків, які негативно впливають на репутацію посадової особи місцевого самоврядування.
20. Дотримуватись обмежень, пов’язаних з проходженням державної служби, які визначені Законом України «Про державну службу» та Законом України «Про запобігання корупції».
21. Виконувати правила організації роботи з охорони праці на робочому місці.
Виконувати інші доручення начальника управління освіти що належать до компетентності управління освіти.

Кіцул Людмила Миколаївна - головний спеціаліст управління освіти. Обов'язки та завдання:
- Виконувати делеговані повноваження органів місцевого самоврядування.
- Брати участь у розробці планів і проектів програм розвитку освіти.
- Забезпечувати виконання покладених на управління освіти завдань щодо реалізації державної політики з питань кадрової роботи та державної служби в апараті управління освіти, навчальних закладах, що у його підпорядкуванні.
- Розробляти і здійснювати контроль за дотриманням навчально-виховними закладами Законів України, постанов Кабінету Міністрів України в галузі освіти, нормативних документів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, головного управління освіти і науки Івано-Франківської ОДА, управління освіти міськвиконкому.
- Проводити роботу по підбору та розстановці педагогічних кадрів навчально-виховних закладів управління освіти.
- Забезпечувати необхідні зв’язки з міським центром зайнятості.
- Складати поточні і перспективні плани потреби в кадрах, можливого скорочення штатів, реорганізації або ліквідації закладів освіти.
- Готувати документи для складання договорів, контрактів, статистичні звіти з кадрових питань, подання на оформлення пенсії.
- Приймати пропозиції керівників закладів освіти щодо заохочення та нагородження педагогічних працівників, готує нагородні матеріали.
- Складати списки резерву керівних кадрів, координує роботу керівників навчальних закладів щодо створення умов для навчання резерву керівних кадрів.
- Здійснювати контроль за роботою керівників закладів освіти з молодими спеціалістами, організацію наставництва, формування кадрового резерву.
- Систематично контролювати плинність педагогічних та керівних кадрів, їх якісний склад, виконання ст. 54 Закону України «Про освіту».
- Бути членом колегії управління освіти, брати участь у проведенні засідань, нарад, конференцій, семінарів з питань освіти.
- Проводити державну атестаційну експертизу закладів, за роботу яких відповідальна, узагальнювати її результати, контролювати стан справ у цих навчально-виховних закладах.
- Проводити ознайомлення керівників закладів освіти з основами правових знань та трудового законодавства.
- Здійснювати контроль за дотриманням керівниками закладів освіти вимог трудового законодавства, правильністю ведення трудових книжок.
- Вести облік та забезпечувати зберігання особових справ керівників навчально-виховних закладів, трудових книжок працівників управління освіти, готує графік відпусток.
- Здійснювати контроль за проведенням атестації педагогічних працівників навчально-виховних закладів.
- Здійснювати контроль за проведенням індивідуального навчання учнів у навчально-виховних закладах.
- Розглядати та вносити в установленому порядку пропозиції щодо заохочення та нагородження працівників освіти.
- Готувати проекти наказів щодо роботи управління освіти та контролювати їх виконання у межах своєї компетенції.
- Брати участь у розробці поточних та перспективних планів роботи управління освіти.
- Забезпечувати підготовку проектів рішень та пропозицій для розгляду на засіданнях виконавчого комітету міської ради, пленарних засіданнях сесій міської ради.
- Вести ділове листування з питань, що належать до компетенції кадрової служби.
- Вести відповідну документацію та звітність із питань державної служби.
- Організовувати роботу з заступниками директорів навчально-виховних закладів з підготовки статистичних звітів за формою РВК-83, додатку до форми РВК-83.
- Вести книгу наказів по кадрах, книгу руху трудових книжок.
- Розробляти посадові інструкції керівників навчально-виховних закладів, посадових осіб місцевого самоврядування апарату управління освіти.
- Відповідати за ведення військового обліку.
- Здійснювати контроль за організацію роботи, ліцензування, атестацію навчально-виховних закладів: Болехівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1, Козаківської ЗОШ І-ІІІ ст., Тисівської ЗОШ І-ІІІ ст., Гузіївської ЗОШ І-ІІІ ст.
- Здійснювати контроль за виконанням навчальних планів і програм та рівнем знань учнів з предметів суспільно-гуманітарного циклу (українська мова і література, світова література, іноземні мови, історія, правознавство, етика, християнська етика).
- Забезпечувати розгляд звернень громадян, установ та організацій у межах своїх повноважень.
- Відповідально ставиться до громадян, працівників закладів освіти, дотримуватися загальнокультурної етики.
- Не допускати дій і вчинків, які негативно впливають на репутацію посадової особи місцевого самоврядування.
- Дотримуватись обмежень, пов’язаних з проходженням державної служби, які визначені Законом України «Про державну службу» та Законом України «Про запобігання корупції».
- Виконувати правила організації роботи з охорони праці на робочому місці.
37. Виконувати інші доручення начальника управління освіти в межах компетенції управління освіти.

Стефанів Мар'яна Зеновіївна - головний спеціаліст управління освіти. Обов'язки та завдання:
- Здійснює контроль з дотримання навчально-виховними закладами Законів України, постанов Кабінету Міністрів України в галузі освіти, нормативних документів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, головного управління освіти і науки Івано-Франківської обласної державної адміністрації.
- Виконувати делеговані повноваження органів місцевого самоврядування.
- Брати участь у розробці планів і проектів програм розвитку освіти.
- Забезпечувати виконання покладених на управління освіти завдань щодо реалізації державної політики з питань захисту особистих і майнових прав дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та дітей, які потребують соціальної допомоги.
- Контролювати діяльність навчально-виховних закладів щодо захисту прав та інтересів дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та дітей, які потребують соціальної допомоги.
- Організовувати страхування дітей шкільного віку.
- Здійснювати організацію та контроль за харчуванням дітей у навчально-виховних закладах.
- Контролювати стан організації медичного обслуговування дітей у навчально-виховних закладах управління освіти.
- Організовувати та координувати роботу щодо формування банку даних дітей пільгових категорій.
- Готувати відповідні звіти, формувати банк даних про соціально незахищених дітей.
- Організовувати та контролювати оздоровлення дітей у навчально-виховних закладах.
- Здійснювати контроль за роботою навчально-виховних закладів з питань охорони дитинства.
- Проводити роботу по організації благодійних акцій милосердя.
- Організовувати використання коштів для соціального захисту дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування.
- Здійснювати контроль щодо організації роботи з питань охорони праці у навчально- виховних закладах управління освіти.
- Є членом колегії управління освіти, опікунської ради Болехівського міськвиконкому.
- Брати участь у проведенні засідань, нарад, конференцій, семінарів з питань освіти.
- Здійснювати контроль за організацією роботи навчально-виховних закладів: БДЮТ, ДЮСШ та дошкільних навчальних закладів.
- Проводити державну атестаційну експертизу закладів, за якими закріплена, узагальнювати її результати для розгляду експертною радою головного управління освіти і науки Івано-Франківської обласної державної адміністрації.
- Брати участь у розробці поточних та перспективних планів роботи управління освіти.
- Готувати проекти наказів щодо роботи управління освіти та контролювати їх виконання у межах своєї компетенції.
- Вести ділове листування з питань, що належать до його компетенції.
- Здійснювати контроль за виконанням навчальних планів і програм за рівнем знань з предметів художньо-естетичного циклу, роботу практичних психологів та соціальних педагогів, вчителів.
- Забезпечувати розгляд звернень громадян, установ та організацій у межах своїх повноважень.
- Здійснювати контроль щодо організації правовиховної роботи.
- Забезпечувати підготовку проектів рішень та пропозицій для розгляду на засіданнях виконавчого комітету міської ради, пленарних засіданнях сесій міської ради.
- Сумлінно виконувати свої обов’язки.
- Відповідально ставитись до громадян, працівників закладів освіти, дотримуватися загальнокультурної етики.
- Не допускати дій і вчинків, які негативно впливають на репутацію посадової особи місцевого самоврядування.
- Дотримуватись обмежень, пов’язаних з проходженням державної служби, які визначені Законом України «Про державну службу» та Законом України «Про запобігання корупції».
- Виконувати правила організації роботи з охорони праці на робочому місці.
- Виконувати інші доручення начальника управління освіти в межах компетенції управління освіти.

Бойко Мар'яна Михайлівна - секретар управління освіти. Обов'язки та завдання:
- Виконувати роботу з організаційно-технічного забезпечення адміністративно-розпорядчої діяльності начальника відповідає за організацію діловодства.
- Приймає кореспонденцію, яка надходить до управління, передавати її начальнику, відповідно до ухваленого ним рішення перерозподіляти її та передавати в структурні підрозділи управління або конкретно виконавцям.
- Приймати, заповнювати, оформляти і відправляти документи, контролювати їх рух і виконання, за необхідності оновлювати їх виконувати різні операції із застосуванням комп'ютерної техніки, призначеної для збору, обробки та представлення інформації для підготовки і ухвалення рішень начальником.
- Приймати документи, інформацію й особисті заяви від працівників для візування та прийняття рішення начальником.
- Готувати інформаційні матеріали, необхідні для забезпечення належної роботи начальника.
- Стежити за своєчасним розглядом і наданням статурними підрозділами та конкретними виконавцями документів, що надійшли для роботи, перевіряти правильність оформлення підготовлених проектів документів, які передаються начальнику для візування.
- Організовувати проведення телефонних переговорів начальника, записувати за його відсутності інформацію, що надійшла телефоном, і доводити до його відома її зміст.
- За дорученням начальника складати листи, запити, інші документи, готувати відповіді авторам листів.
- Виконувати роботу з підготовки засідань і нарад, що проводяться керівником, а саме збирати необхідні матеріали, сповіщати учасників про час і місце проведення, порядок денний, реєструвати їх, а також вести й оформляти протоколи засідань і нарад.
- Контролювати виконання працівниками управління наказів, а також дотримання строків виконання вказівок і доручень начальника управління узятих на контроль.
- Друкувати за дорученням начальника службові матеріали, необхідні для його роботи, або вносити інформацію до банків даних.
- Організувати прийом відвідувачів, сприяти оперативності розгляду прохань і пропозицій працівників.
- Формувати справи відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечувати їх зберігання та в установлені строки здати їх до архіву.
- Копіювати документи на ксероксі.
- Виконувати окремі службові доручення керівника в межах наданих повноважень.
- Веде реєстрацію наказів з основної діяльності, наказів про відрядження, довідок та іншої ділової документації.
- Секретар комісії з прийому дітей в дошкільні навчальні заклади м.Болехова.
|