Вівторок, 19.03.2024, 10:24

Управління освіти
виконавчого комітету
Болехівської міської ради

Головна | Реєстрація | Вхід
                            Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Наше опитування

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Міністерство освіти і науки доручило керівникам закладів освіти запровадити дистанційний режим роботи працівників. Про це йдеться у наказі відомства, що підписаний в.о. міністра Юрієм Полюхевичем.

Згідно з наказом, усі керівники установ освіти і закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої та післядипломної освіти на період карантину мають забезпечити гнучкий (дистанційний) режим роботи працівників закладів освіти.

Окрім того, керівникам установ і закладів освіти доручено забезпечити виконання освітніх програм, зокрема шляхом організації освітнього процесу із використанням технологій дистанційного навчання, що не передбачає відвідування закладів освіти її здобувачами.

Також Міністерством освіти і науки обмежені поїздки працівників закладів освіти по території України, екскурсійні поїздки тощо.

Як відомо, Президент України Володимир Зеленський порекомендував українцям залишатись вдома і не залишати домівки, окрім випадків крайньої необхідності.

ТЕКСТ НАКАЗУ МОН

Методичні рекомендації щодо організації дистанційного навчання в ЗЗСО під час карантину

Відповідно до Положення про дистанційне навчання, затвердженого наказом МОН України від 14.07.2015 № 761, технології дистанційного навчання можуть використовуватись у закладі загальної середньої освіти  при проведенні занять через мережу Інтернет під час карантину; участі в інтернет-проєктах, конкурсах; отриманні консультацій тощо.

Дистанційне навчання організовується за умови наявності відповідного кадрового й системотехнічного забезпечення та здійснюється через такі форми: самостійна робота; навчальні заняття; контрольні роботи.

Основними видами навчальних занять  за дистанційною формою навчання є лекція, семінар, урок, консультації та інші.

Рішення щодо навчання за дистанційною формою приймається педагогічною радою та оформлюється наказом керівника закладу загальної середньої освіти.

Рекомендуємо:

1. Під час організації дистанційного навчання чітко дотримуватися нормативно-правового забезпечення з цього питання.

2. З метою забезпечення організації освітнього процесу та виконання освітніх програм використовувати інструменти онлайн-спілкування та електронні ресурси й веб-сервіси в синхронному та асинхронному режимі,  веб-ресурси, розроблені педагогами, практикувати індивідуальні консультації та самостійне опрацьовування навчального матеріалу.

3.  Інформувати всіх батьків здобувачів освіти про особливості освітнього процесу в період карантину.

4.  Надати обов’язкові рекомендації учням щодо використання веб-ресурсів, послідовності виконання завдань, особливостей контролю тощо.

5. Для ефективного впровадження системи дистанційного навчання передбачити форми зворотного зв’язку (контролю) зі здобувачами освіти та їх батьками.

6.  Використати можливість сайту закладу освіти через створення на ньому вкладки «Дистанційне навчання» з розміщенням у ній інформаційних матеріалів та посилань на додаткові ресурси (відео, завдання, тести) та корисні ресурси для самоосвіти.

7. Розглянути можливість використання безкоштовного сервісу Google Classroom та/або безкоштовної, відкритої системи дистанційного навчання Moodle.

      8. Перевіряти не апробовані вчителями  веб-ресурси на їх відповідність освітнім програмам та віку здобувачів освіти, доступність та безпеку.

      9.  Створювати закриті спільноти в соціальних мережах (Вайбер /Телеграм/ Фейсбук /Інстаграм) за визначеними спільно з батьками, педагогами й здобувачами освіти принципами організації груп та правилами спілкування, навчання, тестування.

      10. Використовувати  інструменти спілкування в дистанційному навчанні відповідно до наявного системотехнічного забезпечення (електронна пошта, форум, чат, відеоконференція, блог тощо).

      11. Практикувати уроки через Skype; підготовку завдань на самостійне опрацювання через платформи Kahoot, Quzizz, IDroo, Miro.

      12. Використовувати можливості платформи GIOS (математика), яка дозволяє на час карантину безкоштовний доступ до всіх матеріалів для 5-9 класів.

       13. Сприяти навчанню учнів 11 класів щодо підготовки до ЗНО-2020 через індивідуальні консультації, самостійну підготовку на веб-ресурсах УЦОЯО http://testportal.gov.ua/,  ЛРЦОЯО https://lv.testportal.gov.ua/ та платформах Promethеus  https://prometheus.org.ua/,  iLearn (школярі) https://ilearn.org.ua/,  https://studway.com.ua/ilearn/.

     14. Сприяти розробленню педагогами, які працюють у 4-х класах, та вчителями-предметниками, які працюють у 9 класах,  доступної та практичної системи підготовки учнів 4, 9 класів до ДПА з використанням інтернет-технологій, індивідуальних консультацій.

     15.   Використовувати такі інструменти для спільної роботи вчителів та здобувачів освіти:

  • https://onlinetestpad.com/ua — конструктор тестів, опитувань, кросвордів, ігор та комплексних завдань;
  • https://learningapps.org – готові навчальні вправи та інструменти для створення тестів, завдань;
  • Google-документи.

       16. Активно використовувати інтернет-ресурси для самоосвіти: EdEra,  iLearn,  Рrometheus,  Розумники, Освіторія, Youtube-контент (освітні Youtube-канали, відеоролики і т.п.).

 

Три тижні карантину справді можуть перевернути весь навчальний план вчителя, проте не варто засмучуватись. Краще подумайте як ви організовували навчання в стаціонарному режимі, та просто застосуйте звичні методики в онлайн-режимі.

Як організувати дистанційне навчання – покрокова інструкція

Віртуальний клас "ClassDojo"

Одна з найзручніших платформ для дистанційного навчання, яку розробили британські вчителі. Працює на ноутбуках, ПК, планшетах та мобільних пристроїв (для останніх треба завантажити застосунок).

Принцип роботи: Вчитель реєструється на платформі та створює свій «клас», додаючи туди учнів. Далі вчитель створює публікації. До них можна прикріплювати завдань PDF-файли, посилання на веб-ресурси, фотографії або скріни підручників.

Учні зі свого боку виконують завдання. Можна намалювати роботу, сфотографувати чи зняти коротке відео та надіслати вчителю.

Плюсом платформи також є можливість коментування. Тобто вчитель створює завдання, а учні можуть його коментувати та ставити вчителю додаткові питання. У кожного завдання є свій дедлайн.

Оцінювання відбувається за допомогою віртуальних балів. Вчитель може присвоювати кожному учню бали, а той бачитиме як впорався із завданням. За невчасно виконані або завдання з помилками можна також знімати бали.

Також існує опція відстежування батьками успішності учня. Доступ до балів конкретного користувача зможе надавати вчитель.

Групи у месенджерах

Ще один спосіб комунікації з учнями. Тут теж вчитель надсилає завдання, та отримує виконані. Проте вище описана платформа є зручнішою, адже розроблена спеціально для навчання.

Поясніть правила гри

З перших днів карантину варто пояснити дітям, що насправді карантин – це не продовження канікул. Домовтесь як ви працюватимете найближчі три тижні. Встановіть часові межі виконання завдань та поясніть, що в онлайн-режимі працювати буде ще веселіше ніж у стаціонарний спосіб.

  1. Робіть прямі трансляції

Хоча б раз у тиждень влаштуйте загальну розмову з учнями через пряму трансляцію. Це допоможе дітям не втрачати зв'язок зі школою та мотивуватиме до виконання завдань.

  1. Заміна інтернету

Буває, що не усі учні мають доступ до інтернету. В такому випадку можна проявити креативність. Для початку треба забезпечити учнів паперовими роздатковими матеріалами. Тоді у телефонному режимі домовтесь коли учень повинен здати виконані завдання.

Біля школи на вулиці можна встановити поштову скриньку та вкидати туди в зазначений час файли з роботами. Через домовлений час учні забирають перевірені файли з поясненням вчителя. Олдскульно, проте дуже цікаво.

Більше електронних ресурсів

Для контролю й перевірки знань онлайн зручною є система ClassTime. Це безкоштовний тестовий сервіс, де вчитель може використати 9 абсолютно різних і нестандартних типів запитань. Тут теж можна надати доступ учням та навіть організовувати контрольні.

Найбільша осітня онлайн-платформа https://learning.ua/

Для підготовки до ЗНО – Ilearn.

Ще одна онлайн-платформа, яка варта уваги – GIOS, яка на час карантину до 3 квітня надає безкоштовний доступ до всіх онлайн-курсів з математики з 5-го по 9-й клас для всіх вчителів і учнів.

Все про ЗНО https://www.youtube.com/channel/UCuHkDtaNSVx347XeUNme5rg

KM MEDIA ED PROFI  - найкраще рішення для учнів 1,2,3 класів! Програма рекомендована Міністерством освіти та науки України http://kmmedia.com.ua/ed_profi/

Безкоштовна електронної платформи ESchools, де ви отримаєте сайт навчального закладу, електронні щоденники, журнали і багато іншого!!!

Це сайт для школи нового покоління Майданчик для комунікації відвідувачів замість простого набору статичних сторінок. Персональний вхід для кожного користувача. Приватне і публічне спілкування, голосування, чат для учнів, і багато іншого. Наповнення сайту інформаціею займе у модератора не більше декількох днів. https://e-schools.info/

Безкоштовна електронної платформа на час карантину (1-4 клас) http://edugames.rozumniki.ua/subscribe/

«Мотивуючі лекції в рамках проєкту "Обери майбутне" https://m.youtube.com/channel/UCYg_eyxPH-KYSUewayOkurQ?fbclid=IwAR3irBz8gukK0QYumeSZlKaMFpw0HqbiadnlvcJHapdmTwdYtm5qWt-p83g

Базові ресурси з повноцінними курсами або інструменти можна використовувати взагалі (вивчайте, компонуйте, тестуйте)
Free Он-лайн платформи для самоосвіти із системними курсами (потрібна індивідуальна реєстрація):

EdEra (школярі) – https://www.ed-era.com/

iLearn (школярі) – https://ilearn.org.ua/ (Гейміфікована платформа для підготовки до ЗНО, предмети)

Prometheus (школярі останні класи, студенти та дорослі) – https://prometheus.org.ua/ (можна також скачати мобільний застосунок та працювати оффлай)

ВУМ (школярі останніх класів, студенти та дорослі) –https://vumonline.ua/ – тут вже не предмети, а прикладні знання, хоча є дещо, що можна комбінувати з деякими предметами.

Якщо Ви та діти непогано володієте англійською – В1+ , оооо, тоді тут просто невичерпна криниця знань – www.khanacademy.org www.coursera.org (є курси різними мовами) www.edx.org www.udacity.com www.canvas.net www.udemy.com (є версія російською).

Є інструменти для спільної роботи:

Опитування та залучення групи до роботи

https://www.mentimeter.com/ https://get.plickers.com/https://www.quizalize.com/ https://nearpod.com/ https://kahoot.com/ (провести контрольні роботи, зрізи знань, тести й оцінювання в ігровій формі)

https://onlinetestpad.com/ua – конструктор тестів, опитувань, кросвордів, ігор та

комплексних завдань та сотні готових матеріалів

https://learningapps.org/ – готові навчальні вправи та інструменти для створення тестів, завдань.

http://osvita.ua/school/70759/ для молодших школярів 

https://educationpakhomova.blogspot.com/2020/03/blog-post_28.html?m=1

Організувати клас в працюючу спільноту з елементами гейміфікації – https://www.classdojo.com/uk-ua/, https://www.edmodo.com/– освітній сайт, який являє собою усічену соціальну мережу за типом Facebook, яка дозволяє спілкуватися вчителям та учням, об’єднавшись навколо процесу навчання у школі. https://grockit.com/об’єднує учнів під час навчання, що проходить курсами на цьому великому соціальному сайті.

 

Коротка характеристику веб-технологій, он-лайн платформ та програмних засобів для організації освітнього процесу: 

Платформа Google Classroom – це інструмент, що пов’язує Google Docs, Google Drive і Gmail, допомагає створювати і впорядковувати завдання, виставляти оцінки, коментувати і організовувати ефективне спілкування з учнями в режимі реального часу або в режимі дистанційного навчання. Завдяки платформі Classroom можна організувати проєктну роботу, перевернуте навчання, дистанційне навчання. Доступ до цього програмного засобу можливий після реєстрації користувача та отримання звичайного облікового запису Google. за допомогою Google Classroom користувач може створити навчальний клас або приєднатися до існуючого. Кількість навчальних груп, які може створити викладач та до яких може бути включений учень, необмежена. Функціональні можливості  сервісу:

  • запрошувати учнів до класу;
  • запрошувати педагогів спільно працювати у створеному класі;
  • розміщувати загальну інформацію щодо організації освітнього процесу: назви тем, кількість годин тощо;
  • розміщувати дидактичний матеріал для учнів класу, зокрема відеоматеріали (YouTube або відео з власного файлового сховища) чи посилання на відповідні інтернет-ресурси;
  • публікувати загальні оголошення або повідомлення в необхідній навчальній темі,  групі;
  • здійснювати опитування учнів (усіх або вибраних), демонстрацію загальної статистики відповідей та можливість перегляду деталізованих звітів або окремих відповідей учнів;
  • призначати завдання учням (усім або вибраним), зокрема і відкладені, як у межах всього класу, так і з певних тем. У процесі дистанційного навчання учень може:
  • приєднатися до класу за запрошенням або за допомогою ключа, який надав вчитель або інший учень навчальної групи;
  • переглядати навчальні матеріали, розміщені вчителем;
  • переглядати оголошення та виконувати завдання, розміщені вчителем, залишати відповідні коментарі до них;
  • переглядати підготовлені вчителем завдання й дату обов’язкової здачі матеріалів;
  • отримувати повідомлення про повернення завдань на доопрацювання;
  • повторно надсилати матеріали учителю після доопрацювання;
  • переглянути оцінку за виконане задання тощо.

Дозвоти: 

  • доступ до камери: потрібен, щоб у Класі можна було публікувати фото й відео, зроблені за допомогою камери;
  • доступ до пам’яті: потрібен, щоб до дописів у Класі можна було долучати фотографії, відео та локальні файли. Також він потрібен для офлайн-доступу;
  • доступ до облікових записів: потрібен, щоб можна було вибирати, який обліковий запис використовувати в Класі.

 
Платформа Moodle – безкоштовна відкрита система управління дистанційним навчанням. Дозволяє використовувати широкий набір інструментів для освітньої взаємодії вчителя, учнів та адміністрації закладу освіти. Зокрема надає можливість представлення навчального матеріалу у різних форматах (текст, презентація, відеоматеріал, веб-сторінка; урок сукупність веб-сторінок з можливим проміжним виконанням тестових завдань); здійснення тестування та опитування школярів з використанням запитань закритого (множинний вибір правильної відповіді та співставлення) і відкритого типу; виконання завдань учнями з можливістю пересилання відповідних файлів. Крім того, система має широкий спектр інструментів моніторингу навчальної діяльності учнів. Наприклад, щодо загального часу роботи учня з конкретним навчальним курсом, відповідними темами або складовими елементами навчального матеріалу, загальної успішності учня або класу в процесі виконання тестових завдань тощо.  

Хмарні сервіси (Office365, Google) для спільної роботи учнів та вчителя. 
Хмарний сервіс Google Диск надає можливості створення багатофункціонального користувацького середовища, надзвичайно продуктивного та зручного для учнів та вчителів.  Переваги використання в освітньому процесі:

  • усі інструменти безкоштовні;
  • не потребує встановлення;
  • підтримується всіма операційними системами та клієнтськими програмами;
  • доступ до всіх інструментів Google Диск з одного облікового запису;
  • можливість працювати колективно синхронно чи асинхронно, разом з учнями редагувати, переглядати або коментувати документи;
  • можливість контролювати процес роботи учнів, не відволікаючи їх;
  • можливість інтерактивної перевірки робіт учнів;
  • створення спільного сховища даних;
  • опублікування робіт учнів з правами обмеженого доступу (тільки певним користувачам);
  • можливість швидко збирати та аналізувати інформацію, створювати опитування, тести, розробляти діаграми та схеми;
  • цілодобовий вільний доступ до матеріалів.

 
Додаток TeacherKit – Class manager   
Додаток можна порівняти з віртуальним навчальним закладом:

  • педагог може створити кілька класів чи груп, у яких проводити заняття (вони позначаються у вигляді дверей з табличками). Для того, щоб потрапити до класу, слід зайти у ті чи інші двері;
  • у кожному класі – список учнів. Додати їх у список можна з допомогою позначки “+”, додати з телефонної книги або сфотографувати та відзначити кожного учня;
  • доступні 4 розділи: список учнів, інформація про відвідування, поведінку та журнал для контролю успішності;
  • є можливість надіслати повідомлення усім учням чи батькам (наприклад, повідомити про батьківські збори чи інше).

 
Google Форми (Створення анкет, тестів, опитувань) 
Цей інструмент дозволить за лічені хвилини розробити тест чи опитування: створити форму, підготувати завдання, обрати тип відповіді. Учитель зможе без зайвих проблем провести опитування з теми та з’ясувати, наскільки добре учні її засвоїли, проаналізувати власну роботу. 
Також Google Форми можуть полегшити роботу з батьками та значно спростити спілкування з ними. Так, класний керівник на початку навчального року може запропонувати батькам заповнити анкету, щоб з’ясувати відповіді на такі стандартні питання, як номери телефонів, місце роботи, особливі потреби учнів (відвідування групи продовженого дня, дієтичне харчування, хвороби тощо).

Віртуальна інтерактивна дошка Padlet 
Ресурс для створення: http://padlet.com/ Padlet може використовуватися:

  • як майданчик для групової роботи для проведення «мозкового штурму», узагальнення та систематизації знань, рефлексії;
  • для розміщення навчальної інформації, практичних завдань;
  • для організації спільного онлайн виконання домашнього завдання;
  • для розміщення ідей проєктів та їхнє онлайн обговорення;
  • як інструмент організації спільної діяльності учнів.

 
Додаток Google Presentations 
Додаток дозволяє працювати з файлами на пристроях Android:

  • створювати та редагувати презентації, відкривати до них доступ та працювати над ними одночасно з іншими користувачами;
  • працювати навіть без підключення до мережі Інтернет;
  • додавати коментарі та відповідати на них;
  • додавати слайди, змінювати їх розташування, форматувати текст, вставляти фігури і так далі.

 
Платформа Kahoot 
Kahoot – платформа для створення вікторин, тестів, дидактичних ігор. Сервіс може бути використано для перевірки знань учнів. Учні можуть виконувати завдання на будь-якому пристрої,  що має доступ до Інтернету – смартфон, планшет тощо. У завдання можна вставити світлини, відеофрагменти. Учитель може поставити бали за правильність та швидкість виконання. Зареєструватись на сайті можна через GOOGLE  або Microsoft  профіль, не потрібно створювати нові логіни чи паролі. Можна дублювати чи редагувати тести, що значно економить час. 

Додаток Edmodo 
Веб-додаток Edmodo – освітній сайт, який являє собою усічену соціальну мережу за типом Facebook, яка дозволяє спілкуватися вчителям та учням, об'єднавшись навколо процесу навчання у школі. 

Платформа LearningApps.org – онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Він є конструктором для розробки різноманітних завдань з різних предметних галузей для використанням і на уроках, і позаурочний час, і для малечі, і для старшокласників. Крім того, Learningapps.org надає можливість дистанційного навчання кожному вчителю, адже дозволяє створити набір класів у власному акаунті, ввести дані про учнів, їх профілі, задати пароль для входу та викладати вправи для виконання.  

Сервіс  -->

Вхід на сайт
Логін:
Пароль:
Кошик
Пошук
  
Архів записів
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзі сайту
  • Болехівський ліцей № 1 "Академічний"                                                             
  • Болехівський ліцей № 2 "Науковий"

  • Тисівський ліцей

  • Поляницький ліцей

  • Козаківський ліцей ім. Катерини Мандрик - Куйбіди

  • Гузіївський ліцей

  • Міжрічанський ліцей

  • Дошкільний заклад "Зірочка"

  • Дошкільний заклад "Веселка"

  • Дошкільний заклад "Пролісок" с.Тисів

  • Дошкільний заклад "Дзвіночок" с.Міжріччя

  • Болехівський МНВК

  • Болехівський БДЮТ

  • Болехівська ДЮСШ
  • Copyright MyCorp © 2024
    uCoz