Вівторок, 19.03.2024, 09:52

Управління освіти
виконавчого комітету
Болехівської міської ради

Головна | Реєстрація | Вхід
                            Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Наше опитування

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Поради батькам

 

 

 

Поради вчителям

 

 

 

Фотозвіт

 

 

 

 

Адреса Інклюзивно-ресурсного центру:м.Болехів, вул. Ю. Гагаріна,12 (ЗОШ №2)

   Електронна поштаbolekhiv-irc@ukr.net, т. 0994750860

Графік роботи установи

Понеділок  8.00-17.15                        Четвер  8.00-17.15

Вівторок 8.00-17.15                           П’ятниця   8.00-17.15

Середа  8.00-17.15Обід з 12.00 по 13.00

ІРЦ є установою, що утворюється з метою забезпечення права дітей з особливими освітнімипотребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, втому числі у закладах професійної (професійно-технічної) освіти та інших закладах освіти,які забезпечують здобуття загальної середньої освіти, шляхом проведення комплексноїпсихолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг та забезпечення їхнього системногокваліфікованого супроводу.

Завдання Інклюзивно-ресурсного центру:
• здійснити комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини;
• вcтановити наявність у дитини особливих освітніх потреб;
• розробити рекомендації щодо організації інклюзивного навчання;
• забезпечити надання психолого-педагогічної допомоги дитині;
• надати методологічну допомогу педагогічним працівникам та батькам дітей;
• забезпечити системний кваліфікований супровід дітей.

Відповідно до класифікації ЮНЕСКО, до дітей з особливими освітніми потребами відносяться діти, які
мають наступні порушення розвитку:
• емоційні і поведінкові порушення;
• розлади мови та спілкування;
• затримка/обмеження можливостей інтелектуального розвитку;
• фізичні/нейромоторні порушення;
• порушення зору;
• порушення слуху.

В штаті ІРЦ працюють  фахівці вчитель-логопед, практичний психолог, вчитель-реабілітолог, вчитель-дефектолог. Фахівці здійснюють комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини, надають консультації батькам з особливими освітніми потребами, надають консультації педагогічним працівникам щодо організації освітнього процесу та забезпечення гармонійного розвитку особистості дитини.

 

Процишин Галина Євстахівна – директор Інклюзивно-ресурсного центру.Закінчила Прикарпатський національнийуніверситеті ім. В. Стефаника за спеціальністю вчитель початкових класів та Кам’янець-Подільський національний університет ім. І. Огієнка за спеціальністю дефектологія, логопедія.

Пріоритетні завдання роботи директора в умовах ІРЦ:

  • Планує та організовує роботу ІРЦ, відповідно до компетенції, видає накази, контролює їх виконання, затверджує посадові інструкції фахівців ІРЦ.
  • Подає на затвердження засновнику проект змін до Статуту.
  • Призначає на посади фахівців ІРЦ на конкурсній основі та звільняє їх з посад відповідно до законодавства.
  • Створює належні умови для продуктивної праці фахівців ІРЦ, підвищення їх фахового і кваліфікаційного рівня.
  • Укладає колективний договір за погодженням з уповноваженим органом.
  • Забезпечує охорону праці, дотримання законності у діяльності ІРЦ.
  • Представляє ІРЦ у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями.
  • Подає засновнику річний звіт про діяльність ІРЦ.

 

 

 

 

 

 

 

 

62835551db314da2ebeeacbda8fc4f83.jpg  14476683ba3acaab46a2ce1585236ddf.jpg

 

 


 

 

af310dc4bdada30a8a92be63f7ef470e.jpgДиндин Леся Миколаївна – вчитель-логопед. Здобула вищу освіту в Прикарпатському національному університеті імені В. Стефаника. Отримала освітньо-кваліфікаційний рівень– Магістр, за спеціальністю – Дошкільна освіта. Логопедія.

 

Пріоритетні завдання роботи вчителя-логопеда в умовах ІРЦ:

  • виправлення вад звуковимови;
  • розвиток усіх видів мовленнєвої діяльності (слухання, говоріння, читання, письмо);
  • формування фонетико-фонематичної, лексико-граматичної сторін мови, зв’язного мовлення;
  • формування комунікативних умінь;
  • розвиток мовленнєвої, загальної та дрібної моторики;
  • розвиток просодики (темп, ритм, тембр, сила голосу, інтонування, емоційне забарвлення);
  • розвиток психічних процесів (увага, пам'ять, уява, мислення тощо).

 

 

 

1aa2ccddc5d28a34819f78aa90ac5537.jpg

 b889ca9581ea3067c2f7b57c2de41f4d.jpg

 


 

a866f4452368525d14a1909e4364b875.jpgПавлів Тетяна Степанівна – практичний психолог. Здобула вищу освіту у Дрогобицькому педагогічному університеті імені І. Франка. Отримала освітньо-кваліфікаційний рівень – Спеціаліст, за спеціальністю –Практична психологія.

 

Пріоритетні завдання роботи практичного психолога в умовах ІРЦ:

            -    корекція та розвиток пізнавальнихпроцесів;

  • корекція, активізація та удосконаленнярозумовихоперацій;
  • розвитоккомунікативнихумінь, навичокспівпраці та взаємодії,  збагаченнясловникового запасу;
  • корекція та розвитокемоційно-вольовоїсфери;
  • формування та розвитокпозитивноїсамооцінкидитини, Я-концепціїособистості;
  • ознайомленнядітей з різнимиемоційними станами;
  • оволодінняприйомами, щодопомагаютьдолатинегативніемоційністани, реакції;
  • розвитокзагальної та дрібної моторики рук;
  • оволодіннярелаксійними та дихальнимитехніками для зміцненняпсихологічногоздоров'я.
  •  

f2ec8af42bd1da325e2aef9dbc6cfab2.jpg 68206a3d11243aebfdfaf214788f54fd.jpg

 


 

f3d540f1c5119af0c52c2b549e683159.jpgЛитвак Світлана Зеновіївна – вчитель-реабілітолог. Здобула вищу освіту у ПВНЗ Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академікаС. Дем’янчука.  Отримала освітньо-кваліфікаційний рівень – Магістр, за спеціальністю – Фізична реабілітація.

 

Пріоритетні завдання вчителя-реабілітологав умовах ІРЦ:

  • корекція фізичного розвитку дитини, у відповідності до вікових норм;
  • зміцнення ослаблених груп м'язів і нормалізація м'язового тонусу;
  • навчання правильній позі в різних положеннях;
  • розвиток здатності до довільного гальмування рухів;
  • вироблення рухових навичок і правильних рухів;
  • розвиток дрібної та загальної моторики;
  • ЛФК при порушеннях опорно-рухового апарату;
  • формування рухових навичок і вмінь;
  • набуття основ гігієни та здорового способу життя;
  • сприяння фізичному і психічному розвитку дітей.

 

 

 

c85a1b71f9f61bf4e6523d8ca8aa0f63.jpgadeffd4fc8e342cc47d15a05922260c0.jpg

 


 

2029befef354581d3e6ff97aff8b123f.jpgГав’як Ярина Богданівна – вчитель-дефектолог. Здобула вищу освіту в Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова.Отримала освітньо-кваліфікаційний рівень – Спеціаліст, за спеціальністю – Спеціальна освіта, дефектологія (тифлопедагогіка).

 

Пріоритетні завдання вчителя-дефектологав умовах ІРЦ:

  • корекція рівня загального розвитку у відповідності до вікових норм;
  • стимулювання освітньої діяльності дитини;
  • формування знань, умінь, навичок відповідно до освітньої програми, за якою навчається дитина;
  • корекція та розвиток основних психічних процесів (увага, пам’ять, мислення, мовлення);
  • підвищення пізнавальної активності дитини;
  • розвиток і корекція комунікативних навичок;
  • розвиток навичок (читання, письмо, математика, логіка тощо) у дітей з особливими освітніми потребами.

 

a71ea536dbdc4ae527002d35e92b491b.jpg b4a7b1a8e4661408f2482e3c0b5222c4.jpg

 


 

Перелік документів, необхідних для проведення комплексної оцінки дитини:

1. Документи, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників.

2. Свідоцтво про народження дитини.

3. Індивідуальна програма реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності).

4. Форма первинної облікової документації № 112/0 „  Історія розвитку дитини”, у разі потреби – довідки від психіатра.

Якщо дитина з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або загальну середню освіту, до заяви можуть додаватися:

1. Психолого-педагогічна характеристика дитини із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного навчального закладу.

2. Зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень, малюнки.

3.Документи щодо додаткових обстежень дитини.

При повторному зверненні дитини з особливими освітніми потребами до центру подаються:

1.Попередні рекомендації  щодо проведення комплексної оцінки.

2.Висновок відповідних фахівців щодо результатів надання психолого-педагогічної допомоги із зазначенням динаміки розвитку дитини згідно з індивідуальною програмою розвитку.

 

Вхід на сайт
Логін:
Пароль:
Кошик
Пошук
  
Архів записів
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзі сайту
  • Болехівський ліцей № 1 "Академічний"                                                             
  • Болехівський ліцей № 2 "Науковий"

  • Тисівський ліцей

  • Поляницький ліцей

  • Козаківський ліцей ім. Катерини Мандрик - Куйбіди

  • Гузіївський ліцей

  • Міжрічанський ліцей

  • Дошкільний заклад "Зірочка"

  • Дошкільний заклад "Веселка"

  • Дошкільний заклад "Пролісок" с.Тисів

  • Дошкільний заклад "Дзвіночок" с.Міжріччя

  • Болехівський МНВК

  • Болехівський БДЮТ

  • Болехівська ДЮСШ
  • Copyright MyCorp © 2024
    uCoz