Ціннісні орієнтири НУШ, нові державні стандарти освіти вимагають нових підходів не лише до організації навчального процесу, але й до оцінювання навчальних досягнень учнів. Державний стандарт початкової освіти, методичні рекомендації Міністерства освіти й науки України щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 –х класів закладів загальної середньої освіти, Закон України “Про повну загальну середню освіту” визначають формувальне оцінювання серед основних різновидів оцінювання.
Учні НУШ приносять додому не табель з оцінками, а свідоцтво досягнень. Що це за документ? Чому в початковій школі тепер немає звичних балів? Та що таке формувальне оцінювання і ефективний зворотний зв’язок від учителя? Цей ряд питань обговорювався на вебінарі, який відбувся 28.10.2021 року з педагогічними спільнотами вчителів початкових класів.
Модератори заходу: директорка ЦПР ПП Леся Семчук та керівник професійної педагогічної спільноти учителів початкових класів серед закладів загальної середньої, вчитель Гузіївського ліцею, Оксана Корпан.
|