Перед людиною є три шляхи до пізнання:
шлях мислення - найбільш благородний,
шлях наслідування - найбільш легкий і
шлях особистого досвіду - найбільш важкий.
Конфуцій
Саме під таким гаслом 15 жовтня 2019 року на базі Болехівського ліцею №1 «Академічний» відбувся круглий стіл вчителів математики. Так як олімпіадні завдання є, в певному розумінні, унікальними і вимагають особливого підходу до розв’язання, тому тема роботи вчителів: «Аналіз та методика розв’язування олімпіадних завдань з математики для учнів 6-11 класів за 2017-2019 роки». Відомо, що для того щоб навчитись розв’язувати задачі, потрібно їх розв’язувати. Тому, вчителі поділилися особистим досвідом роботи з обдарованими дітьми, проаналізували олімпіадні завдання з математики, для кожного класу зокрема, звернули увагу на типові помилки учнів при розв’язуванні задач та вироблення певного алгоритму, необхідного учням при підготовці до участі в олімпіаді.
На завершення хочу побажати учителям успіхів у підготовці учнів до участі у ІІ та ІІІ етапах олімпіади з математики.
|