Відповідно до плану роботи ММЦ 25.04.2018 року на базі Болехівської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбулося засідання міського методичного об’єднання вчителів географії, економіки та природознавства на тему: «Екологічне виховання учнів на уроках природничих дисциплін та в позакласній роботі». Каплун М.В., керівник методичного об’єднання вчителів географії , економіки та природознавства ознайомила членів методичного об’єднання з темою, метою роботи засідання. Розпочалося засідання екскурсією в кабінет історичного краєзнавства Болехівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1. В ролі екскурсоводів виступили учні даної школи, яких підготувала вчитель історії Болехівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Гнатюк Л.Й. З доповіддю на тему «Екологічне виховання учнів на уроках і в позакласній роботі» виступила методист ММЦ Семчук Л.І. Вчитель географії Болехівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Дуб Е.Є. презентувала проект на тему: «Основні елементи екологічної етики «За життя без сміття». Тренінг на тему: «Емоційний комфорт та збереження психічного здоров’я сучасного вчителя» провела соціальний педагог Болехівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Пиріг І.Б. Відбувся екскурс в музей «Центр спадщини Вигодської вузькоколійки». Це унікальний інтерпретаційний візит-центр, який працює з квітня 2016 р. в найстарішій місцевій споруді — колишній резиденції Леопольда Поппера фон Подграгі.Інтерактивна експозиція ознайомила членів методичного об’єднання з природніми особливостями регіону та екосистемою Карпат в цілому. Питання для прикінцевої дискусії засідання: обговорення підсумків ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії та економіки.
Підбиття підсумків та прийняття рекомендацій:
- підготовка вчителів до викладання предмету за новими програмами;
- підвищити ефективність уроку географії шляхом використання традиційних та новітніх методик навчання;
- навчити учнів самостійному здобуванню знань;
- здійснювати особистісно орієнтований підхід в процесі навчання і виховання дитини, розкривати і розвивати індивідуальні особливості учнів;
- забезпечити умови для розвитку, самоствердження й самореалізації особистості учнів;
- формувати світоглядну систему учня через географічну науку, вчити вмінню застосовувати теоретичні знання та практичні навички в життєвих ситуаціях дитини.
|