На сьогодні ключовим в системі освіти, зокрема повної загальної середньої освіти, є процес становлення Нової української школи, яка має закласти її новий зміст на основі формування компетентностей, ціннісних ставлень і суджень дітей та учнівської молоді, необхідних для успішної самореалізації як «особистість – цілісна, всебічно розвинена й здатна до критичного мислення, патріот з активною позицією, новатор, здатний змінювати навколишній світ та вчитися впродовж життя».
Виховний процес, як акцентовано в Концепції Нової української школи, має стати невід’ємною складовою всього освітнього процесу, проходячи наскрізно як через навчальні предмети, так і систему позакласної, позашкільної роботи, та орієнтуватися на загальнолюдські цінності морально-етичні, соціально-політичні.
Для досягнення цих завдань докладають зусилля різні інституції.
28.08.2019 р. на базі Болехівського ліцею №1 «Академічного» відбулася методична майстерня заступників директорів з виховної роботи, педагогів – організаторів та класних керівників. Мета заходу – окреслити основні стратегічні напрями виховання та визначити шляхи реалізації змісту виховної роботи у 2019/2020 навчальному році.
В ході методичної майстерні обговорювались питання тенденцій та перспектив національного виховання дітей і молоді в умовах модернізації системи освіти, головних завдань, напрямів та особливостей організації виховної роботи в закладах освіти у 2019/2020 навчальному році (методист ММЦ Семчук Л.І.), діяльності педагога-організатора, класного керівника закладу освіти в новому навчальному році (керівник міського методичного об’єднання заступників директорів з виховної роботи, класних керівників та педагогів-організаторів Лучинчин Н.Л.).
Підсумком роботи стало прийняття методичних рекомендацій.
|