Співпраця команди психолого-педагогічного супроводу дитини – запорука ефективності освітнього процесу дітей з ООП
22 травня 2019 р. на базі Болехівської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 відбулася інформаційно-просвітницька нарада практичних психологів і соціальних педагогів Болехівщини з фахівцями інклюзивно-ресурсного центру Болехівської міської ради. Учасники заходу ставили перед собою мету – розкрити особливості організації освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами.
Директор ІРЦ Галина Процишин розповіла про організаційні аспекти діяльності інклюзивно-ресурсного центру, ознайомила з його структурою та функціями. Питання «Інклюзивне навчання як один із пріоритетних напрямів забезпечення рівного доступу дітей до освіти» висвітлила логопед ІРЦ Олександра Диндин. Дефектолог ІРЦ Ярина Гав’як акцентувала увагу присутніх на основних завданнях працівників інклюзивно-ресурсного центру. Сутність командної роботи педагогічних працівників та фахівців ІРЦ розкрила психолог інклюзивно-ресурсного центру Тетяна Павлів, зокрема, розповіла про корекційно-розвиткові послуги, особливості індивідуальної програми розвитку, навчального плану і програми.
Головний спеціаліст управління освіти виконавчого комітету Болехівської міської ради Мар’яна Стефанів, завідувач ММЦ Світлана Андрусишин, методист Любов Бойків звернули увагу учасників наради на питаннях комплексного підходу у сфері запобігання та протидії проявам булінгу (цькуванню), а також проведення заходів з протидії торгівлі людьми.
В ході обговорення практичні психологи і соціальні педагоги акцентували увагу на актуальності та ресурсності запропонованих тем, зробили висновок про те, що успішність надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг команди супроводу у закладах загальної середньої та дошкільної освіти залежить від якісної співпраці з фахівцями інклюзивно-ресурсного центру.
|