Відповідно до плану роботи центру професійного розвитку педагогічних працівників 18 серпня 2021 року працювала педагогічна студія учителів географії, природознавства, економіки, на якій розглядалися головні стратегічні напрями діяльності педагогів щодо ефективного вивчення дисциплін у новому навчальному році.
Захід проходив у дистанційному форматі з використанням електронного сервісу GoogleMeet. На онлайн-заході презентовано модельну програму «Пізнаємо природу» для 5 класу та навчально-методичне забезпечення до неї; акцентовано увагу на реалізацію компетентнісного та діяльнісного підходів у вивченні географії; ознайомлено з новою моделлю оцінювання соціальних компетентностей здобувачів освіти – формальним; особливу увагу звернено на застосування сучасних інноваційно-освітніх технологій для формування навчально-пізнавальної та дослідницької компетентностей здобувачів освіти. Окреслені основні напрямами організації навчально-виховного процесу з географії, природознавства, економіки у 2021/2022 н. р.; вказано на шляхи підготовки до участі у міжнародному дослідженні якості освіти PISА, розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти).
На завершення засідання було обговорено питання, які задавались учасниками в чаті.
Педагогічну студію підготувала і провела директорка центру професійного розвитку педагогічних працівників Леся Семчук.
|