Семінар учителів зарубіжної літератури
Відповідно до плану роботи міського методичного центру 27 листопада 2019 р. на базі Козаківської ЗОШ І-ІІІ ст. ім. К.Мандрик-Куйбіди відбувся семінар учителів зарубіжної літератури. В.о. директора школи Крисько Л. В. та заступник директора Мандрик Г.Р. презентували заклад, ознайомили з досягненнями учнівського та педагогічного колективів. Вчитель зарубіжної літератури Козаківської ЗОШ І-ІІІ ст. Юрів Г.В. поділилася досвідом з питання «Аналіз художнього твору на уроках зарубіжної літератури».
У практичному блоці увазі присутніх був запропонований урок у 10 класі на тему «Ернст Теодор Амадей Гофман. Особливості сюжету і композиції повісті «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». Протиставлення філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт твору. Гротескні образи. Викривальний зміст твору. Символи у творі». Учні активно працювали, розгадуючи кросворди, анаграми, кроссенс «Сходинки злету Цахеса», виконуючи вправу «Швидкочитання», комунікативно-ситуативні вправи. А також презентували буктрейлер. Галина Василівна запропонувала своїм вихованцям диспут «Що означає бути людиною?», а також скласти ескіз фанфіка на казку Гофмана.
Наступним етапом роботи семінару став тренінг «Складові гарного настрою», який провели з учасниками заходу практичний психолог школи Савчин М.М. та соціальний педагог Яцків Г.Ю. Мета даного тренінгу - розкрити суть поняття «гарний настрій», показати шляхи самопізнання особистості, розглянути вплив проблемних ситуацій на людину, знайти шляхи їх вирішення, навчити керувати своїм настроєм. Вчителі зарубіжної літератури працювали з вправами «Павутинка імен», «Райський сад», «Рецепт гарного настрою». Виконували творче завдання «Ескіз гарного настрою».
Методист ММЦ Любов Бойків та керівник методоб'єднання вчителів зарубіжної літератури Мирослава Пелех провели інструктаж щодо проведення Міжнародної гри із зарубіжної літератури «Sunflower».
Під час обговорення відвіданих заходів та підведення підсумків вчителі шкіл зазначили, що обрана тема та форми роботи слугували плідним підґрунтям для обміну думками із зазначеної проблематики, а також висловили подяку за цікаве, ефективне, професійне спілкування.
|