Підвищення якості мовно-літературної освіти шляхом оновлення форм і методів навчання
Відповідно до плану роботи міського методичного центру 28 жовтня 2020 р. в он-лайн режимі відбувся семінар учителів української мови і літератури та зарубіжної літератури. Вчитель зарубіжної літератури Підберезької ЗОШ І-ІІ ст. Надія Кузьмич поділилася досвідом з питання «Компаративний аналіз твору з урахуванням фонових знань учнів на уроках зарубіжної літератури». Зазначила, що компаративний аналіз — важливий та ефективний засіб надання школярам літературної освіти. Він поєднує порівняльно-історичне літературознавство, вивчення міжнародних літературних зв’язків і відносин, подібності та відмінності між країнами, встановлення спільних ознак у прочитаних текстах, спостереження за зображеннями на малюнках до прочитаного твору, порівняння інтерпретацій літературного тексту. Саме тому компаративний аналіз має бути обов’язковою і постійною складовою уроку літератури.
Заступик директора Підберезької ЗОШ І-ІІ ст., вчитель української мови та літератури Галина Личак розповіла про особливості організації дистанційного навчання з української мови та літератури. Детально розповіла про те, що необхідно враховувати вчителям-словесникам під час організації дистанційного навчання в умовах карантину, ознайомила з моделлю дистанційного уроку. А також надала рекомендації щодо використання електронних ресурсів та освітніх платформ, зокрема: сайту Олександра Авраменка, платформи «Доступна освіта», онлайн-тестів «На Урок», електронної освітньої платформи «МійКлас», сервісу GOOGLE-КЛАС для учнів. Учасники семінару отримали дієву підказку в роботі з електронними ресурсами у вигляді презентацій.
Під час обговорення та підведення підсумків вчителі шкіл зазначили, що обрана тема та форми роботи слугували плідним підґрунтям для обміну думками із зазначеної проблематики, а також висловили подяку за цікаве, ефективне, професійне спілкування.
|