Відповідно до плану роботи ММЦ 13.11.2018 року на базі Болехівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 відбулося засідання міського методичного об’єднання вчителів трудового навчання на тему «Формування технологічної компетентності в проектній діяльності на уроках трудового навчання». В науково-методичному блоці методист ММЦ Семчук Л.І. розкрила тему «Формування технологічної компетентності в проектній діяльності на уроках трудового навчання», виокремивши три підходи до розвитку освіти на сучасному етапі:
- з точки зору змісту освіти – знаннєвий підхід, для якого важливими є знання, які учні здобувають в школі;
- з точки зору особливостей процесу навчання – важливими є питання організації навчання, як учні вчаться, яку інформацію засвоюють, як їх вчать учителі, як побудована пізнавальна діяльність; головними виступають питання – що вчити, як вчити, що засвоюється?;
- з точки зору отриманих результатів – компетентнісний підхід, який націлює освіту на формування та розвиток ключових і предметних компетентностей (знань, умінь, навичок, ставлень тощо), якими мають володіти учні після закінчення школи.
В практичному блоці «майстер-клас» з об’єктів проектно-технологічної діяльності учнів 7-8 класів з трудового навчання у дівчат з досвіду роботи провела Годило О.В., вчитель трудового навчання Болехівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1, керівник міського методичного об’єднання. Мета - вміти впроваджувати свої практичні навички на практичних заняттях. В переліку об’єктів праці: декоративний букет, кольє, текстильна лялька, ангелик-мотанка та різдвяна зірка. Надзвичайно цікавою для нашої аудиторії стала розповідь вчителя про технології оздоблення одягу такі як виготовлення декоративного букету з тканини, кольє та їх демонстрування в готовому вигляді. Оксана Володимирівна провела з нами майстер-клас по виготовленні ангелика–мотанки та різдвяної зірки, в якому взяли участь всі учасники. В прикінцевій дискусії учасники семінару обговорили питання участі учнів в ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання. На завершення відбулося підбиття підсумків роботи та прийняття рекомендацій.
|