30 серпня 2019 року о 10.00 год в приміщенні управління освіти відбудеться конкурс на заміщення вакантної посади реабілітолога Інклюзивно-ресурсного центру управління освіти виконавчого комітету Болехівської міської ради.
ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ
на перевірку знання Конституції України, законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр», основи спеціальної педагогіки
- Конституційний статус державної мови та мов національних меншин України.
- Право громадян на освіту.
- Які повинні бути створені умови в навчальному закладі для організації навчання дітей з особливими освітніми потребами?
- Що таке дефектологія і що є метою роботи дефектолога?
- Основні принципи освіти.
- Вимоги до фахівців інклюзивно-ресурсного центру.
- Що таке дефектологія? Що є метою роботи дефектолога?
- Порядок узагальнення результатів комплексної оцінки.
- Дебільність: види, характеристика, можлива корекція.
- Перечислити професійно важливі якості дефектолога.
- Олігофренія і деменція – форми захворювання. Причини виникнення.
- Що таке адаптація та модифікація при складанні індивідуальної програми розвитку?
- Перечисліть які є фахівці у галуззі дефектології? Дайте їм характеристику.
- Забезпечення реалізації права на освіту осіб з особливими освітніми потребами.
- Особливості дітей з порушеннями інтелектуального розвитку (розумовою відсталістю).
- Які функції виконує дефектолог?
- Порядок комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах.
- Затримка психічного розвитку у дітей: причини, симптоми, лікування.
- Державні символи України.
- Навчальні заклади для громадян, які потребують соціальної допомоги та реабілітації.
- Завдання структурних підрозділів з питань діяльності інклюзивно-ресурсного центру.
- Визначення терміну «розлад аутичного спектру». Основні ознаки порушення.
- Організація надання психолого-педагогічної допомоги дитині з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивно-ресурсного центру.
- Визначення терміну «шизофренія». Ознаки та симптоми захворювання.
- Чим відрізняється дефектолог від логопеда.
- Охарактеризуйте порядок та підстави для проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.
- Індивідуальне навчання дітей з особливими освітніми потребами як форма організації корекційно-педагогічного процесу.
- Повноваження Верховної Ради України.
- Ведення ділової документації умовах інклюзивно-ресурсного центру.
- Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.
|