Конкурс
на зайняття вакантної посади дефектолога Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» управління освіти виконавчого комітету Болехівської міської ради повторно відбудеться 15 березня 2019 р. о 14.00 год. в приміщенні управління освіти.
Кваліфікаційні вимоги до посади педагогічних працівників на заняття вакантних посад в ІРЦ:
- особи, які мають вищу педагогічну (психологічну) освіту не нижче ступеня «магістра» або освітньо-кваліфікаційний рівень «спеціаліст»;
- володіють системою методів і засобів, які застосовуються у суміжних науках;
- володіють теорією і методикою організації корекційно-реабілітаційного навчально-виховного процесу та застосування його на практиці;
- мають не менше трьох років педагогічного стажу.
Адреса: 77202,
Івано-Франківська область,
м. Болехів, вул. Коперника, 13
За довідками звертатись по тел.: 3-45-22
ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ
на перевірку знання Конституції України, законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр», основи спеціальної педагогіки
- Конституційний статус державної мови та мов національних меншин України.
- Право громадян на освіту.
- Які повинні бути створені умови в навчальному закладі для організації навчання дітей з особливими освітніми потребами?
- Що таке дефектологія і що є метою роботи дефектолога?
- Основні принципи освіти.
- Вимоги до фахівців інклюзивно-ресурсного центру.
- Що таке дефектологія? Що є метою роботи дефектолога?
- Порядок узагальнення результатів комплексної оцінки.
- Дебільність: види, характеристика, можлива корекція.
- Перечислити професійно важливі якості дефектолога.
- Олігофренія і деменція – форми захворювання. Причини виникнення.
- Що таке адаптація та модифікація при складанні індивідуальної програми розвитку?
- Перечисліть які є фахівці у галуззі дефектології? Дайте їм характеристику.
- Забезпечення реалізації права на освіту осіб з особливими освітніми потребами.
- Особливості дітей з порушеннями інтелектуального розвитку (розумовою відсталістю).
- Які функції виконує дефектолог?
- Порядок комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах.
- Затримка психічного розвитку у дітей: причини, симптоми, лікування.
- Державні символи України.
- Навчальні заклади для громадян, які потребують соціальної допомоги та реабілітації.
- Завдання структурних підрозділів з питань діяльності інклюзивно-ресурсного центру.
- Визначення терміну «розлад аутичного спектру». Основні ознаки порушення.
- Організація надання психолого-педагогічної допомоги дитині з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивно-ресурсного центру.
- Визначення терміну «шизофренія». Ознаки та симптоми захворювання.
- Чим відрізняється дефектолог від логопеда.
- Охарактеризуйте порядок та підстави для проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.
- Індивідуальне навчання дітей з особливими освітніми потребами як форма організації корекційно-педагогічного процесу.
- Повноваження Верховної Ради України.
- Ведення ділової документації умовах інклюзивно-ресурсного центру.
- Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.
|