Перспективні напрямки діяльності, завдання на 2019-2020 н.рік
підвищення кваліфікації, педагогічної майстерності, професійної самостійності та творчої ініціативи педагогічних працівників на науково-методичних засадах через удосконалення форм і методів післядипломної освіти;
методичний супровід пріоритетних змістових напрямів освітнього процесу в дошкільних навчальних закладах з урахуванням потреб сьогодення; посилення складових соціально-морального, емоційно-ціннісного розвитку дітей, покращення їхнього фізичного, психічного здоров`я упродовж дошкільного дитинства;
організаційно-методичний супровід щодо створення безпечного інклюзивного середовища у дитячих колективах; забезпечення умов для формування у вихованців ключових життєвих компетенцій;
реалізація та методичне забезпечення принципів наступності між дошкільною та початковою ланками освіти в контексті нового Державного стандарту;
розширення інноваційного простору дошкільної освіти регіону, його практико-орієнтованого наповнення з урахуванням кадрової ситуації та потенційних можливостей педагогів.
Перспективними напрямками роботи на 2019-2020 н. рік визначаємо:
національно-патріотичне виховання;
інклюзивна освіта;
наступність та послідовність в роботі ЗДО та початкової школи;
економічне виховання через формування основ соціальної та фінансової компетентності дітей;
сучасні підходи до організації життєдіяльності дітей раннього віку в умовах ЗДО
оновлення ігрового середовища дошкільників відповідно до сучасних надбань науки і практики. |