Діти ці, мов світ у світі,
Потребують більше світла,
Більш уваги та турботи,
Більше похвали в роботі…
Вже підходить до кінця навчальний рік. Це час для підбиття підсумків навчання для учнів, аналізу успіхів і невдач для вчителів.
Непростим був цей навчальний рік і в 4-му інклюзивному класі для Медведя Романа, дитини з особливими освітніми потребами.
Питання про створення інклюзивного класу ще у минулому навчальному році не викликало сумнівів ні в дирекції школи, ні у вчителів, ні у батьків. Єдине, що було важливе, це - інтереси дитини: її право на успіхи в навчанні, визнання серед однолітків, формування основ життєвої компетентності.
І попри те, що до успішного розвитку інклюзивного навчання у педагогів на сьогодні є більше питань, ніж відповідей, все ж таки хочеться похвалитися хорошими здобутками.
Завдяки професійності та наполегливості багатьох людей (а саме вчителів, психолога, логопеда, медичного працівника, обслуговуючого персоналу та далеко небайдужих! батьків) Роман став життєрадісним хлопчиком з хорошим почуттям гумору. Дуже відповідальний у навчанні. Добре читає ( до речі, навіть краще від деяких однокласників, хоча почав читати у 2-му класі), гарно пише, любить природознавство, володіє першими навичками роботи з комп’ютером, наполегливо вчиться рахувати.
Роман активно займається спортом. Улюблене заняття – виконувати вправи на перекладині. Вправно їздить на спортивному велосипеді, відвідує заняття з плавання .
Його веселий сміх - найкраща нагорода для тих , хто повірив у нього!
/ Стаття друкується за згодою батьків /
Матеріал взято з сайту Гузіївської ЗОШ І-ІІІ ст. http://huzijvshcola.at.ua
|