Якщо ви бажаєте, щоб діти творили, створювали художні образи, перенесіть з вогника своєї творчості хоча б одну іскру в свідомість дитини. Якщо ви не вмієте творити, або вам здається пустою забавою спуститися до світу дитячих інтересів,— нічого не вийде.
В. О. Сухомлинський
На сьогодні найпопулярнішим та дієвим методом роботи, виявлення підтримки та розвитку обдарованих дітей є проведення конкурсів різних рівнів — від місцевих до міжнародних, учнівських олімпіад — від районних до всеукраїнських. Навчання обдарованих, талановитих дітей, їхня підготовка до професійної реалізації в самостійному житті — актуальне питання сьогодення. З огляду на це основними завданнями сучасної освіти є розвиток інтелектуальних і творчих здібностей, природної обдарованості учнів, формування в них творчого потенціалу, мислення, уміння самореалізуватися. Підтримка та розвиток обдарованості є одним із пріоритетних напрямків сучасної освіти, оскільки поступ будь-якої країни, регіону, міста залежить саме від здатності її громадян нестандартно, креативно мислити, впроваджувати перспективні інновації в різні сфери суспільного життя. Успіхів на цій ділянці роботи можна досягти лише тоді, коли проведено добре продуману індивідуальну роботу з найбільш здібними та обдарованими дітьми. Талановиті діти — це той ресурс, із якого створюється інтелектуальна еліта. Інтелектуальну еліту будь-якого народу становлять особистості творчі, яскраві, мислячі. Щоб це потенційне національне багатство зберегти й примножити, необхідно вміти відбирати таких дітей, допомагати їм знайти себе й правильно оцінити, підтримувати їхній розвиток. Це професійно вміє і неодноразово доводить вчитель Болехівського ліцею №1 «Академічний» Каплун Марія Володимирівна. Маючи звання «старший вчитель» та вищу кваліфікаційну категорію вчитель перебуває у постійному творчому пошуку і ґрунтовно володіє не тільки знаннями з предмету, а й з педагогіки та практичної психології. За високий професіоналізм, вимогливість і педагогічний такт, працьовитість шанують Марію Володимирівну колеги, а діти віддячують учителеві повагою та своїми знаннями. Про високий рівень сформованості географічної компетентності учнів Марії Володимирівни свідчать результати їхньої участі у Всеукраїнській учнівській олімпіаді з географії. Відповідно до протоколу ІІІ етапу учениця 10 класу Болехівського ліцею №1 «Академічний» Юзьків Яна Мар’янівна здобула ІІІ місце.
Віримо, що Ваші плани, мрії та задуми будуть такими ж успішними і перспективними, як і ваші перемоги в інтелектуальному випробуванні.
Успіхів Вам, творчих злетів і перемог!!!
Вітаємо ученицю та вчителя!
|