Четвер, 25.04.2024, 03:50

Управління освіти
виконавчого комітету
Болехівської міської ради

Головна | Реєстрація | Вхід
                            Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Наше опитування

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2019 » Серпень » 6 » Пріоритетні напрямки роботи психологічної служби
13:50
Пріоритетні напрямки роботи психологічної служби

     836af219d6356e229d3ed71472b76557.jpg      Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2019/2020 н. р.
        Актуальний напрям роботи шкільної психологічної служби зосереджується на психологічному патронажі інтелектуального й особистісного розвитку учнів, на забезпеченні психологічно доцільних умов організації педагогічного процесу через проведення психолого-просвітницької, консультаційної і розвивально-корекційної роботи з метою повноцінного соціального становлення індивідуального (конкретний учень) і групового (колектив класу, педагогічний колектив) суб'єктів освітнього процесу, а також запобігання розвиткові суспільно небажаних сценаріїв соціалізації окремих дітей.
        З метою подальшої реалізації статті 76 Закону України «Про освіту» Міністерство направляє для використання в роботі аналітічні матеріали про діяльність психологічної служби, забезпечення закладів освіти практичними психологами і соціальними педагогами у 2018 – 2019 н. р. та рекомендації щодо пріоритетних напрямів психологічного супроводу та соціально-педагогічного патронажу учасників освітнього процесу. 

               Пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2019/2020 н. р.
       Кожний освітній заклад має свої, лише для нього характерні особливості, які зумовлюють своєрідність його соціалізуючих впливів на особистість вихованця. Тип освітньої установи визначає специфіку завдань і форм роботи практичного психолога освіти. Вони з очевидністю будуть різними в початковій школі й коледжі, в гімназії або ліцеї, в загальноосвітній школі й дитячому будинку... Тому інформацію про основні види і напрями роботи психологічної служби слід розглядати не як жорстко встановлені приписи, а лише як орієнтовну модель організації індивідуальної програми діяльності спеціаліста з певним досвідом професійної діяльності, з власним компетентним поглядом на сутність педагогічних проблем, покликаного суспільством здійснювати психологічний патронаж освітнього процесу його громадян.

 d08adfcf677bccbb026d897f36732c89.png

Переглядів: 464 | Додав: Pavlo | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Логін:
Пароль:
Кошик
Пошук
  
Архів записів
Календар
«  Серпень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Друзі сайту
  • Болехівський ліцей № 1 "Академічний"                                                             
  • Болехівський ліцей № 2 "Науковий"

  • Тисівський ліцей

  • Поляницький ліцей

  • Козаківський ліцей ім. Катерини Мандрик - Куйбіди

  • Гузіївський ліцей

  • Міжрічанський ліцей

  • Дошкільний заклад "Зірочка"

  • Дошкільний заклад "Веселка"

  • Дошкільний заклад "Пролісок" с.Тисів

  • Дошкільний заклад "Дзвіночок" с.Міжріччя

  • Болехівський МНВК

  • Болехівський БДЮТ

  • Болехівська ДЮСШ
  • Copyright MyCorp © 2024
    uCoz